PROIECT
IDENTITATE VIZUALĂ
FINALIZARE
ŞANTIER
DETALII PROIECT
Preambul
Ne-am adunat asemeni snopului spicelor de grâu, legați cu ideea de a trăi cu natura, de a crește și absorbi toată liniștea adunată de peste 'zi după noapte'.
.
Identitate vizuală
Primii paşi au constat în gândirea identităţii vizuale a cofetăriei şi brutăriei - Casa Spicului. Numele are o simbolistică duală, unde natura şi omul trebuie să coexiste, unde belşugul câmpului oferă însăşi statornicie omului - prin sacrificiu şi empatie. Asemeni unor arbori solari, spicele au constituit elementele iridescente ale logo-ului.
.
Spaţiul
Am împărţit interiorul în două entităţi: spaţiul destinat produselor de cofetărie și cel destinat brutăriei, folosind linii drepte, curate, culori complementare centrate pe nuanța lemnului bej-gălbui.
.
Astfel, Casa Spicului a ajuns locul din Iași unde se împletesc gusturi şi arome tradiţionale, amintiri şi trăiri autentice.
Cuvinte cheie: brutărie, grâu, făină, moară, tradiţional, cuptor, dulce, poveste, pâine caldă, aburi, spic, dospit, drojdie.
STATUS
Finalizat
INTERIOR
Casa Spicului
LOCALIZARE
Iaşi, Str. Vitejilor, nr. 11
DATA
iunie, 2019